Polityki Prywatności

Polityki Prywatności

Załącznik nr 1

do REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Na potrzeby niniejszej Polityki Prywatności zostały użyte następujące terminy:

Administrator - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Rolli Company" Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II, 18 lok. 140, 00-116 Warszawa numer NIP 5252552291, numer REGON 146631807. Z Administratorem można skontaktować się pod numerem telefonu +48 507 242 798 lub za pomocą wiadomości mailowej na adres rollioffice@gmail.com . Administrator jest wyłącznym administratorem danych w Serwisie.

Serwis – Witryna Internetowa znajdująca się w sieci Internet pod adresem URL https://rolkidokabin.pl/ , którego właścicielem jest Administrator

Użytkownik - oferta Serwisu skierowana jest do osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów nieposiadających osobowości prawnej zdolnych do nabywania praw i zaciągania zobowiązań, znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polski. Osoby fizyczne nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych powinny przed skorzystaniem z Usług oferowanych przez Serwis uzyskać zgodę swojego przedstawiciela ustawowego oraz okazać ją na prośbę Administratora.

2. Dane osobowe podane podczas kontaktu z Serwisem i jego obsługą, podczas rejestracji Konta, podczas zapisu do newslettera oraz przy okazji organizowanych przez niego konkursów oraz promocji przetwarzane są przez Administratora w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz Ustawę z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

3. Mimo, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, odmowa podania danych może skutkować niewykonaniem usług oferowanych w Serwisie.

4. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do GIODO (UODO) gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r lub Ustawę z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych. Dane osobowe Użytkowników nie są udostępniane innym podmiotom, z wyjątkiem organów władzy publicznej uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów.

ZABEZPIECZENIE DANYCH

Serwis stosuje środki zabezpieczające dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem do nich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

PLIKI COOKIES ORAZ LOGI SERWERA

1. W celu ułatwienia korzystania z Serwisu oraz monitorowania korzystania z niego, mechanizm zarządzający wykorzystuje technologię tzw „cookies” – informacje zapisywane przez zewnętrzny serwer Serwisu na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika.

2. Serwis wykorzystuje dwa typy plików Cookies:

1. Sesyjne – pliki tymczasowe, przechowywane na urządzeniu Klienta do momentu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;

2. Stałe – przechowywane na urządzeniu Klienta przez czas określony w ich parametrach lub do ich usunięcia przez Klienta.

3. Technologia Cookies nie jest wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych osobowych odwiedzających Serwis.

4. Klient może w dowolnej chwili wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować jednak nieprawidłowości w działaniu Serwisu. Poniżej znajdują się odnośniki do informacji, jak wyłączyć pliki cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:

5. Pliki Cookies wykorzystywane są w celu:

  1. Tworzenia statystyk, pomagających zrozumieć sposób korzystania z Serwisu, w celu poprawy jego zawartości.
  2. Utrzymania sesji Klienta, dzięki czemu nie jest konieczne każdorazowe wpisywanie hasła i loginu.
  3. Personalizacji materiałów reklamowych w sieci Google po uprzednim określeniu profilu Klienta i przekazaniu ich partnerom serwera.
  4. Zebrane logi serwera, zawierające m. in. adres IP Klienta, czas nadejścia zapytania, pierwszy wiersz.

Subskrybuj nowości:

Klikając przycisk "Wyślij", wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

markerOtwórz mapę